En bra egenskap.

Idag i skolan när vi hade hälsopedagogik skulle vi rita av oss själva och skriva namn på pappret. Inget avancerat och skulle bara ta 5 min. När vi va klara skulle vi skicka pappret vidare till den som satt till vänster och på det pappret vi fick skulle vi skriva någon bra egenskap med den personen. Så höll vi på så tills vårt papper kom tillbaka.
 
Jag ser mig själv som glad, snäll och pratsam och det va det dom flesta skrivit om mig. Det va lite kul att dom ser på mig så som jag själv ser på mig. :) Sen känner vi ju inte varandra så bra att dom vet alla mina andra egenskaper men det är en av sakerna jag ser mig själv och tror att andra ser.
 
Vi såg också en föreläsning där en man pratade om hur vi tänker och ser på olika situationer. Om att tänka rätt. Ett av budskapen va typ att man behöver inte gilla alla men man kan acceptera alla. Något som man borde fundera på och göra. :) Fast än det inte är så lätt ibland. ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0