Ögonbryn.

 
 
Som ni ser har jag inga ögonbryn. Fast det har ni ju sett på andra bilder för man ser rätt tydligt att jag ritar dom. ^^ Iaf, jag har bestämt mig för att spara ut dom igen. :) Anledningen att jag ritat mina ögonbryn är för att jag aldrig kunde få en fin form på mina egna. Dom blev alltid "raka" typ. Bara för att jag inte har hår så högt upp på brynbenet. Meeen det SKA gå nu. Jag får se lite ovårdad ut ett tag för det SKA gå. Sen kanske jag borde prova lite sånt frans serum.
 
Någon som testat ett märke och vet ifall det funkar?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att du ska prova ricinolja! Jag hade bara halva ögonbryn, för mycket vaxning och plockande... Men så tog jag ricinolja på ögonbrynen varje kväll när jag tvättade bort sminket och nu är mina ögonbryn fylligare än någonsin! Det är mycket billigare än ögonfransserum och ger garanterat resultat! Så prova!

2012-10-15 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0