Twilight breaking dawn part 2.

 
 
Godmorgon kära bloggläsare! Det har inte varit en så kul morgon för mig. Har haft mens värk halva natten, och lång tid på morgonen så nu är jag slut både psykiskt och fysiskt. Mår också väldigt dåligt när jag missar skolan. Det är så stressande och tråkigt att bara ligga hemma och göra ingenting. Ska iaf skicka iväg mina arbeten istället eftersom jag inte kunnat lämna in dom. Vill liksom få dom rättade när alla andra får det. :)
 
Yäääy nu är det ju snart premiär för nya twilight filmen. :) Den kommer nog vara mycket bättre än förra. Den va riktigt långtråkig. :S Ettan va skit bra, tvåan långtråkig, trean bra och fyran långtråkig. Men denna verkar ha massa action.

Kommentarer
Postat av: Cindie

Längtar sjukt mycket efter den filmen! Kommer bli grymt! :)

2012-10-18 @ 14:55:39
URL: http://ciiindie.blogg.se
Postat av: Mattias Norstedt

Barnprogram som jag brukade säga till kukhuvena som spela Allan. Förut brukade jag racka ner på korvjävlarna, men nu har jag börjat äta ganska mycket själv, så det fick jag sluta med. Se ba´ på Cindy Crawford hur det gick för hennes stjärt efter möcke´ tv...

2012-10-18 @ 16:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback