Återkommer imorgon.

Jag kommer ALDRIG vara den typen av bloggerska som låtsas att sitt liv är en dans på rosor och strålande solsken när det inte är det. Jag är nämligen inte bara helt slut i huvudet och praktiskt taget hjärndöd, utan nu har jag blivit riktig SJUK också. Son of a *****!!
 
Så nu tar jag en sjuk dag från bloggen (fantasin är inte riktigt på topp när man är hjärndöd och sjuk) och återkommer imorgon.
 
btw, era underbara kommentarer är lite plåster på såren när man mår så här. Ni är så fina. :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Detta är första gången jag klickar in här på din blogg och jag vill bara säga att det inte blir sista gången :) Verkligen en jättebra blogg. Skönt med folk som vågar vara sig själv! Du har en otroligt söt dotter också. Kram kram

2012-09-10 @ 20:11:54
Postat av: Amand BW

Vad tycker du krävs för att få en stor blogg? Många strävar efter det säkert du som jag! Knäppt att folk inte vågar erkänna det bara (pratar allmänt). För visst måste man kämpa för att få en stor blogg. Och Rom byggdes ju inte på en dag. Vill gärna ha dina åsikter!
Mvh, Amanda BW

2012-09-10 @ 20:28:17
URL: http://abwest.blogg.se
Postat av: Paul

Såg svar på tal undrar va de är för djävla människa som är anonym å oförskämd hela tiden måste ha ett djävla dåligt liv typ inget alls ev nån djävla snok av nå slag som försöker sätta åt människor tydligen för de är så värdelösa själv att de måste hitta liknande eller nån brist hos dig vilket här går fanskapet totalbet verkligen sanslös fan måste ju vara samma människa varje gång med sina frågeställningar Vh Palle

2012-09-10 @ 22:49:40
Postat av: Zofie

Tycker att det är så härligt att du verkligen visar vem du är! Och visar dina bra & dåliga stunder! Det krävs en stark människa för det :)

2012-09-10 @ 23:48:29
URL: http://zofieinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback