Festen i fredags.

Har glömt att skriva om festen i fredags. Har ju varit bakis och förkyld så man blir lite förvirrad då. ^^ Vi förkrökade iaf hos Anton. Det va bara jag , Anton och Matte då inte så många va sugna. Tiden gick rätt snabbt för rätt som det va, va klockan halv tolv och vi skulle ju in till karnivalen i perstorp så det va liiite sent att sticka dit då. Haha.
 
När vi kom fram va det stängt (typiskt) men vi stack på fest hos en kompis istället. Jag hade faktiskt rätt kul där men så stack vi till en annan brud istället på fest. Jävlar va mycket folk det va hos henne. Säkert 50-70 pers? Hon hade hus but still. :P Där va inte så roligt i och med där va så många. Blev lite för mycket. :/
 
Vi stack tillbaka till killkompisen på fest istället och där va mycket roligare. :) Anton skulle "strippa" och då började jag skämmas så jag skrek "stirppar du så strippar jag". Då jävlar i det slutade han snabbt. ;) Fast då började alla andra killar skrika istället att Anton skulle strippa ändå. Haha i wonder why? ;) Nej men hade ju aldrig gjort det men det är kul att skrämmas. ^^
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Litenamanda '

fin blogg :)

Svar: Tack. :)
littledolly.blogg.se

2012-09-03 @ 13:43:22
URL: http://litenamanda.blogg.se
Postat av: Nikki

Helloo, kika gärna in på min blogg! Hade ett uppehåll vilket gjorde så jag förlorade läsare, men nu bloggar jag för fullt igen! Hope u like it, kisses!

2012-09-03 @ 14:26:51
URL: http://nixie.blogg.se
Postat av: Nikki

Helloo, kika gärna in på min blogg! Hade ett uppehåll vilket gjorde så jag förlorade läsare, men nu bloggar jag för fullt igen! Hope u like it, kisses!

2012-09-03 @ 14:26:52
URL: http://nixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback