I affären.

Nu är kylen och frysen full med nyttig mat och en fet pizza är i ugnen. Ska gotta mig idag innan jag går på nyttigheterna imorgon. ;P Är det bara jag som älskar att handla mat? Haha låter väl som en tjockis nu men tycker att det är jätte kul. Älskar att ha kylen och frysen full med mat!
 
Fotade i affären.... piiinsamt! Jag kommer nog aldrig att vänja mig vid att bli fotad ute. :P Så ska man liksom stå där tills det blir bra bilder och så går folk runt om och kollar. Blev till sist att jag fulade mig på en bild för att jag inbillade mig att det skulle se "normalare" ut.. Hum. Lite ironiskt. ^^
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson

Hej, fin blogg du har! :) Vart kommer den gråa tröjan ifrån?

2012-09-23 @ 22:11:17
URL: http://ariesleo.blogg.se
Postat av: Katja

Haha jag hatar när folk ska stå och glo när man ska bli fotad ute.. Har dom inget bättre för sig ^^

2012-09-23 @ 23:55:52
URL: http://katjasplace.blogg.se
Postat av: Madde

Hej din fräna !
Du din blogg herregud !
Du är så rolig och en självklart bästa bloggare än alla andra fjortisar !
Och ja älskar din pappa alltså han är ju min Gud min kung min man typ haha ne skoja men han är Värkligen kung !
Älskar hans låtar och hans Texter !
Och när ja fick se att hans dotter på fejjan då blev ja så glad att du hade en blogg också då va ja ju tvungen åh kolla din blogg och fastnade direkt !
Helt underbar är du männich !
Och du ska självklart vara stolt över din far självklart !
Och dom som hade skreve te dej ! Ah du skrev ett inlägg om cp mongo minns du de ?
Tror bara dom är så jävla avensjuka på att errol är din far de är därför dom skriver så och de vet du mycke väl själv :)
Ville bara skriva detta hoppas du kan förstå lite värmländska haha ;)

Ha de bra nu och ja läser din blogg varje dag och den är helt underbar !

Du är kung bruden !
Kram ! <3

2012-09-23 @ 23:56:39
URL: http://Www.nattstad.se/rudolfsson
Postat av: favoritskvaller.blogg.se

Hej, har startat en ny skvallerblogg. Där kommer de skrivas om mina favorit bloggar men oxå bloggar som ni vill att jag ska ta upp :) De behöver inte vara några kända bloggar utan någon ni tycker om eller vill ska synas mer :)

Kika in och ge tips :)

2012-09-24 @ 02:35:09
URL: http://favoritskvaller.blogg.se/
Postat av: Barry

Jag är likadan angående det med att "fula sig". Jag gör alltid grimaser om jag blir fotad ute, för då skäms jag inte lika mycket, haha. Fuck logic<3

2012-09-24 @ 12:27:04
URL: http://www.nattstad.se/barryhoe
Postat av: Carolina

Snygg. :)

2012-09-24 @ 17:51:02
Postat av: Sia

Haha ja pinsamt att fotas bland folk. :P

2012-09-24 @ 21:30:40
Postat av: Sabine-Välbefinnaren

Jagälskar också att handla mat. Så mycket att välja på... så mycket nytt att prova. Och sen att se den fulla kulen och frysen är underbart. Så äter man som en kung i flera dagar.

vad är det för nyttigheter du ska satsa på?

Kram

2012-09-24 @ 22:55:23
URL: http://www.valbefinnaren.blogg.se
Postat av: Anonym

Du börjar på nya dieter "var måndag".

2012-09-25 @ 09:15:16
Postat av: Filippa

Haha älskar också att handla. :P

2012-09-25 @ 18:03:34
Postat av: Anonym

Snygg tröja. :)

2012-09-25 @ 19:55:20
Postat av: Maja

Haha du är så rolig. :P

2012-09-26 @ 13:33:05
Postat av: EvaLis

Jag gillar också att handla mat. Fick en kommentar om det i somras av traktens fyllo. Jag vet inte riktigt vad han hade med saken att göra men han kände tydligen ett trängande behov av att öppna sitt hjärta.

2012-09-27 @ 01:38:23
Postat av: Mikki

Haha du är så jävla söt. :D

2012-09-28 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback