Ingen bra start.

Godmorgon kära läsare. Jag fick INGEN bra start på dagen. Gick upp halv sju idag för att göra mig reda för skolan. Käkade frukost och började sminka mig när jag helt plötsligt mår RIKTIGT illa. Fick vila en stund och gick upp och fortsatte sminka mig. Mådde fortfarande illa så vila en stund igen men inget hjälpt. Va helt snurrig så tio min innan Linda kom fick jag säga att jag inte kunde hänga med. Fy fan som jag mådde skit. Har sovit till nu och nu mår jag bra! Så jävla störigt. Jag vill ju verkligen gå till skolan. :( Aaah!
 
Aja, idag ska jag svara på massa mejl från företag. Skoj! :) Måste göra något mer sen. Får panik av att bara sitta inne. Speciellt nu när jag gjort det i flera dagar. -.- Så något skoj SKA jag hitta på!
 
 

Kommentarer
Postat av: josephine

Fin blogg!
Kicka gärna in på min!:)


Svar: Tack. :)
littledolly.blogg.se

2012-09-04 @ 14:08:58
URL: http://www.nattstad.se/JosephineF

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0