Jag hade kunnat det.

 
Jag frågade er läsare igår om ni skulle tänka er att operera er, om der var okej osv. Många av er svarade som jag skulle svarat. Att det är upp till var och en om de vill operera sig. Det är deras liv och deras val. Personligen tycker jag rätt många operationer eller injektioner är onödiga. Som att te.x föstora läpparna när man redan har normalstora läppar. Men som sagt alla väljer själv.
 
Jag skulle kunna operera mig. Mest för att jag tycker att det är snyggt. 2009 tänkte jag faktiskt operera mina bröst. Men ett litet tag efter att jag beställt tid för konsultation så tänkte jag på hur mycket pengar det egentligen är man slänger ut på det. En bröstförstoring brukar ju kosta runt 38 000 kr. Shiit 38 000 kr. Vet ni hur mycket man kan göra för dom pengarna? Så jag gjorde inte det. Jag är ändå inte missnöjd med mina bröst. Tycker att dom är fina och söta. Jag ville mest göra det för att jag tycker att siliconbröst är snyggt.
 
Hade jag varit ekonomiskt oberoende had jag nog gjort det dock. Jag hade kunnat fettsuga mig också om jag inte fått bort min "päronform" med hjälp av träning. Näsan kommer jag iaf operera någon gång när jag känner att jag har råd med det. Inte ändra den utan bara göra den rak då den är sne.
 
Så ja jag hade kunnat operera mig rätt mycket. Inte för att göra om mig, utan att "förfina" det jag redan har. Jag gillar mitt utseende, behövs bara lite småfix här och där. :)

Kommentarer
Postat av: Tessa

Skulle nog svara som dig, men förövrigt tycker jag inte att man ska operera sig om man inte behöver så som efter en olycka eller om man föds med defekter.

2012-09-03 @ 20:19:16
URL: http://tessameddetmesta.blogg.se
Postat av: Kaffehörnan

Hej hopp
Du är fin som du är, klart de ska kännas rätt

Svar: Tack. :D
littledolly.blogg.se

2012-09-04 @ 03:37:43
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anna

Ledsamt att läsa. Varför inte bara vara nöjd med de man har? Ingen operation i världen kan göra någon "snyggare" än vad ett bra självförtroende gör.

2012-09-04 @ 03:40:39
Postat av: Anja

Du är fin som du är!

Svar: Aw tack så mycket. Va snällt. :)
littledolly.blogg.se

2012-09-04 @ 10:10:00
URL: http://www.ggconstruction.dk/
Postat av: Elina

Bra att du inte opererade brösten. Jag tycker att kroppen ska vara som den är skapt dvs naturlig.

2012-09-04 @ 13:50:10
Postat av: EvaLis

Det är upp till var och en helt enkelt. Men själv vet jag inte om jag skulle göra det. Det jag är missnöjd med är väl min feta mage men det går ju att göra något åt utan att ta till något ingrepp.

2012-09-08 @ 01:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback