No pain..

Puuuh! Det träningspasset va jobbigt. Konstigt för jag gjortde bara fyra ben övningar och jag köttade sönder dom totalt. Benen vek sig när jag skulle gå efter sista övningen. Så körde jag ett par plankor också som jag ska göra vare dag. Blir nog bra detta. Behöver bara några sparkar i röven lite då och då. :P Ni läsare får va duktiga och peppa mig. ;)
 
Har som mål att till nyår ha helt platt mage och vara stark i kroppen med bättre hållning. Vikten struntar jag i för jag kommer få muskler så då kan jag väga lika mycket som nu men ändå vara smalare och mer "tight". Sen har jag ett del mål varje månad. Klarar jag till nyår så ska jag shoppa loss massa kläder. Speciellt jeans! Och när jag klarar varje del mål ska jag ge mig något litet. En mer symbolisk sak för att jag klarar det. :) Tycker att det är viktigt att ha mål med träningen. Annars tappar man lätt motivationen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Duktig du är. :)

2012-09-24 @ 21:24:49
Postat av: Jessica

Har ALLTID verkligen hatat bloggar, men har fastnat för din totalt! Älskar dig och din blogg! du är dig själv och ingen annan :) ha det bäst kram.

2012-09-24 @ 22:30:58
Postat av: Shimpen

Tycker att det är otroligt sunt av dig att sträva efter att bli fit och inte tjatar om vikt helatiden. Kämpa på :)
Gillar din blogg!

2012-09-24 @ 23:43:16
URL: http://thejazzybison.blogg.se
Postat av: Alicia

Du måste vara galen om rosa? :)

2012-09-25 @ 10:01:31
URL: http://www.ggconstruction.dk/
Postat av: Barry

Jag gick konstant i mer än två timmar för att jag hade orientering idag. Har blåsor överallt på fötterna :P Men jag älskar träningsvärk!

2012-09-25 @ 15:10:01
URL: http://www.nattstad.se/barryhoe
Postat av: Anonym

Duktigt. :)

2012-09-25 @ 17:59:56