Yammi!

Nää, tror jag hoppar över att sola och fixa naglarna idag. Det är regnit och kallt så pallar inte ta bussen in för det. Tar ju liksom ett tag och jag ska hinna göra vid mig, blogga och massa sånt innan jag börjar dricka.
 
Är iaf mätte i magen nu. :) pannkakorna blev inte såååå bra dock då Anton använde ett dåligt stekhjärn så allt brändes fast. Han dampa så mycket att han fick gå ut och röka och jag fortsätta med dom. Haha. Dom va iaf ok. ;)
 
Har märkt att min kamera tar sjukt dåliga bilder nu för tiden. Vad har hänt? :S Den som va så bra. :(
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser jätte gott ut. :D

2012-09-14 @ 14:20:28
Postat av: Anonym

Mmmm pannkakor!

2012-09-14 @ 14:20:36
Postat av: Barry

Var så längesen jag åt pannkakor! Måste äta det snart :o

2012-09-14 @ 14:28:55
URL: http://www.nattstad.se/barryhoe
Postat av: Emelie Bohlin♥

gott med pannkakor :D

2012-09-14 @ 15:39:21
URL: http://emzaan.myshowroom.se
Postat av: cindy

Hej, vill uppmärksamma om en sak! du har en stor blogg o vill ha hjälp, det är viktigt att sprida vidare..! <3 du kan oxå bli drabbad, av en liten fästig!

Min sambo fick en diagnos förra veckan, efter att vi sökte för hans sömn. Han hade borrelia, en av den svårare borrelian.. Som många drabbas av i sverige utan att dom vet, för i sverige "finns den inte" kallas kronisk borrelia.. genom att söka massa fakta på internet och prata med andra drabbade, fick jag genast miljoner frågor.. grym oro o förfärligt ledsen.. så sökte jag mig till all möjlig vård jag kunde ringa till för o ställa frågor, där ingen hade några svar.. började läsa en symtomlista, där han hade 27 syntom (man ska ha 20 för att va sjuk) o samtidigt ser jag hur alla ser ut som min mammas symtom.. som har sökt hjälp i över 25 år pga alla hennes problem, så som ledvärk, sömnsvårigheter, deprissioner, ont i olika muskelgrupper osv osv.. på mindre en vecka hitta jag hennes sjukdom! kronisk borrelia.. som dom svenska läkarna inte kunde hitta på över 25 år!!! detta är en väldigt allvarlig sjukdom, då svenskar inte få den hjälp dom behöver o behöver då söka sig utomlands o betala än mängd tusenlappar för att bli friska, eller iaf symtomfria.. jag vill sprida denna info för att folk ska inse hur lätt dom kan bli svårt sjuka, försöka få fram allt mörkerantall av sjuka.. o för att kämpa med att få fram rätt vård här i sverige.. det smittas inte bara via en fästig, utan även från mamma till foster, o via sexuellkontakt.. det kan inte svenska läkare neka. för dom har nekat folk som velat lämna blod som har borrelia! varför? om det nu inte smittar från människor till männsikor! hjälp oss sjuka. Nu kan jag o min bror också vara sjuka, o vi har fått boka tid till norge sålänge för min mamma o sambo! vi har även en dotter ihop, o jag vill inte förlora hennes pappa o min mamma är bara 42 så henne vill jag ha kvar <3

2012-09-14 @ 15:40:20
URL: http://ciidus.blogg.se
Postat av: Therese

Åh vad gott!

Jag är en artist som försöker ta mig in i musikbranchen och just nu håller jag på och jobbar på en musikvideo! Jag skulle uppskatta om du ville kika in på min blogg. Jag skulle bli väldigt tacksam om du ville göra lite reklam för min musikvideo på din blogg! Ha en bra dag!

2012-09-14 @ 15:42:55
URL: http://musicbytette.blogg.se
Postat av: Anonym

Mmmm gott med pannkakor!
Går alltid hem tycker jag.

Hoppas du får en bra FRedag!

2012-09-14 @ 15:46:15
Postat av: Bea:)

Ser jättegott ut!.3 Ha en bra dag/kväll!:)

2012-09-14 @ 16:07:05
URL: http://beatricekullander.blogg.se
Postat av: Ellen

Mums!

2012-09-14 @ 16:49:42
URL: http://lilomilo.blogg.se
Postat av: Jennifer

Du gör mig sugen :) läs gjärna min blogg

www.enhakunamatata.blogg.se

2012-09-14 @ 19:11:12
URL: http://enhakunamatata.blogg.se
Postat av: Anonym

Åååh va gott. :D

2012-09-15 @ 20:23:07
Postat av: Carro

Haha fyfan vad jag känner igen mig! Brukar vara exakt likadant för mig och min man när vi (/jag) gör pannkakor fast tvärtom. Jag börjar alltid men sen har jag för dåligt tålamod när det går åt helvete så blir lack, går ut och tar en cigg, och han får ta över haha.

2012-09-18 @ 23:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback