Åka snart.

 
Nu har jag fixat mig och väntar på att Tobbe ska komma och hämta mig så att vi kan åka. Blir träning ikväll istället. :P Måste komma ihåg att köpa några leggings också när jag är på väla. Älskar leggings men det dåliga är att dom går sönder fort. :( Tråkigt.
 
Yäy, fick reda på lite mer om utställningen nu. Det blir att jag ställer ut mina tavlor på växsjös museum i vår/sommar, sen på tidaholms museeum i höst. Så ska börja på projektet nu med att måla ett gäng tavlor. Får ju börja redan nu då det kommer ta tid. Alla ska ju bli lika fina. :)

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :D

Svar: Aw tack så mycket. Jätte roligt att höra sånt. :)
littledolly.blogg.se

2013-02-05 @ 14:38:41
URL: http://expressfinans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0