Följ mig via bloglovin.

 
Follow on Bloglovin
 
Jag har ju fått jätte många nya läsare nu och är på topplistan. Ca 7 000 läsare om dagen. Skit kul. :D Vill då tipsa om en sida som heter bloglovin.com. Dom flesta vet nog redan vad den sidan är för något men för ni som inte vet är det en sida där man kan följa alla sina favoritbloggar. Man registrerar sig sen börjar man bara dölja olika bloggar. Då kommer alla inlägg era favorit bloggar skrivit upp på er framsida. Så kan ni klicka in på dom därifrån. Så slipper frösöka komma ihåg alla när ni ska kolla bloggar. Skit bra. :) Ni som har bloggar kan även registrera er blogg och få andra att följa er blogg.
 
Vill ni ha koll på min blogg och följa den så klicka på bloglovin knappen ovanför. Så ha rni koll på alla inlägg jag skriver. :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag följer dig redan. :)

2013-02-18 @ 19:19:10
Postat av: Eddie

Inspirerande. Tackar för tipset :)

2013-02-18 @ 23:57:58
URL: http://aspergereddie.wordpress.com