Matkoma.

 
Fy faaaan vad jag är mätt jag är. Matkoma! Det är ju fredag idag så jag mös med taco, en bara och en bit chokladtårta efter men fy fan, det räckte. Ush nu vill jag inte ens titta på mat. :P
 
Har pratat med min pt också och vi skulle sänka kaloriintaget för mig. Det ör skit bra för mig för har haft lite problem med att trycka i mig all mat jag behöver. Så nu blir det inte så mycket. Mycket lättare. :) är så taggad över min kost och träning. Speciellt när man börjar se resultat. Till sommaren kommer jag lätt ha en tränad kropp. Ska bli så kul att nå mitt mål. :D

Kommentarer
Postat av: HANNA ~ blondinen i homs

Var gärna med och tävla om en länkning i våran blogg, du har tills på torsdag på dig att anmäla dig till tävlingen. Lycka till och ha en bra helg! kram

www.homs.blogg.se :)

2013-02-02 @ 18:04:04
URL: http://homs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0