Shopping.

Nu är jag hemma från väla. Eller ja, jag har varit det ett tag men mitt internet funkade inte. Störigt och mitt internetbolag kan inte fixa det förrän imorgon då det inte är öppet. -.- Stack i alla fall hem till Anton så ska vi sova här. Blir chicken nuggets och pommes till middag., Har bara ätit en gång så är jätte hungrig. Sen efter det blir det tårta. :) Ska börja sköta kosten imorgon. Har blivit dåligt med det när jag varit sjuk och lite deppig och kan inte äta så mycket då. Men nu börjar det bli bättre
 
Köpte jätte fina och billiga kläder idag på väla. Tre söta kortärmade i olika färger. Gick förbi dem och tänkte att de måste jag ha. :) Köpte äveb två kjolar, en tröja och en tröja man har över en annan tröja. Har en beige, en svart och en rosa redan men ville ha en grå också. :) Väldigt lyckade inköp idag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0