Tatuera halsen.

 
 
Då är man hemma från praktiken. Jobbade kväll idag. Tiden gick väldigt snabbt idag och allt flöt på. Imorgon och på tisdag är jag ledig. Iiih imorgon ska jag tatuera halsen. Yääy. :D Ska fylla hela halsen. Första sittningen imorgon. Är så glad över att det redan är imorgon. Sweet pain!
 
Tycker det är AS hett när brudar är tatuerade. Fast jag har ändå en gräns. Innan tyckte jag att bara halva armarna och så kanske något på benet och något på sidan av magen. Sen tyckte jag hela armarna men rygg tatuering också, och andra sidan av magen, och benet. Nu har jag börjat tycka hela halsen är skit snyggt samt händer och fingrar. Men sen är det nog. Haha nu tycker säkert ni som ogillar tatueringar att jag inte har en gräns alls. Men jodå. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0