Triss,

 
Yääy jag vann 180 kr. :D Det är ju ingen stor summa men för mig är det mycket. Har aldrig vunnit så mycket på triss förut så jag är väldigt glad för denna vinstne. En vinst är ju alltid en vinst. :)
 
Ikväll har jag en "Maxi påse". Med tre lotto andelar, en eurolott och en bingolotto. Tror det blir närmare 200 kr om jag köpt det var för sig men betala bara 100 kr för den. :) Sen är jag med på en superlotto jag köpte på lantmännen.
 
Jag va TVUNGEN att ta den för en gång när jag skulle köpa v75 så frågade en kille där om jag inte skulle ha andelar. "Nej jag vill inte dela, jag tar en vanlig". Mattes föräldrar hade då köpt en av dom andelarna och vann 8000 kr!! :| Jag skulle tagit den. Och denna gången va det samma kille som fråga om jag ville va med på superlotto. Då är man ju tvungen att ta den. haha.

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Grattis till vinsten =) Alltid kul att vinna ju =)

2013-02-24 @ 11:24:28
URL: http://vibekeopeter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0