Vårt firande.

Vi har det så mysigt på alla hjärtans dag. :) Medan jag va på ovanvåningen och förberedde Antons present gjorde han det jätte mysigt här nere. När jag kom ner så va där fullt av rosblad och ljus på hela köksbordet, storarumsbordet, databordet och min bokhylla. Så gulligt. :D Fick en stor bukett rosor, tre lottor, ett kort och en lite annorlunda present. Det är 52 kort. Man tar var sitt kort varannan vecka och skrapar dom, så står där vad man ska göra för/med sin partner. Jätte gulligt och lite, erhm, porrigt emellanåt. Haha.
 
Anton fick rosor och lottor av mig. Oooch ett jätte långt kärleksbrev av mig som jag skrev där uppe när han va här nere och fixade. Haha fyra sidor med liten text. Han sa att det va det gulligaste han någonsin fått. Det kan jag faktiskt tänka mig så det inte bara va massa random "du är solen i mitt liv, jag älskar dig" bla bla. Utan personliga saker. Som egenskaper jag älskar hos honom, saker han gör osv. Nu ska vi fortsätta att mysa och kolla på mer film. :) <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Magdalena - mamma till thea

Gud så gulligt!! Och vilket långt brev! <3 kärlek!

Svar: Tack. :)
littledolly.blogg.se

2013-02-15 @ 09:00:24
URL: http://Www.norragarden.blogg.se
Postat av: Karin Lygnersjö

Nu har jag veckansblogg-tävling i min blogg, kika och och var med du också :)

2013-02-15 @ 10:54:27
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se
Postat av: Anna

ååh så snäll pojkvän. Skit sött ju!

2013-02-15 @ 12:51:31
Postat av: Maja

Sjukt myyyysigt!! :D I want to be in your shoes!

2013-02-15 @ 18:39:39
URL: http://snyggsomphotoshop.blogg.se/
Postat av: Lisette

Du har typ världens gulligaste pojkvän juh. =D

2013-02-15 @ 22:45:30
Postat av: Therese

Ser ut som du hade en underbar alla hjärtans dag, Fick själv lite idéer till nästa år som förhoppningsvis blir bättre än vad den blev i år ^^

Snyggt efternamn förresten, väldigt likt mitt hehe.
Allt bra med dig idag? :)
Kram

2013-02-17 @ 12:40:28
URL: http://misscanon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback