Kissie.

Here we go again. Haha måste vara 511 tusende gången jag försöker återuppta min blogg igen. ^^ Men jag saknar den. Verkligen. Det är bara svårt att komma in i det när man inte har bloggat på ett tag. Men jag ska försöka. :) Igår mådde jag skit. Kände mig bakis, mådde illa och skit. Skit konstigt. :S Tittade på the hobbit dagen innan i 3D i nästan tre timmar. Kan det vara det?
 
 
Iaf så ritade jag med min promarkers också och det blev den finaste Alexandra, Kissie Nilsson. :) Ni skulle sett den första bilden. haha nooot so good. Men denna, denna blev jag jävligt nöjd med. :D Satt i 6 timmar med bilden så jag har verkligen lagt ner tid och energi på den!

Kommentarer
Postat av: Marie Lundmark

Hej lilio,
det är en sak som jag undrar över som du kan skissa/måla åt mig men vill helst inte skriva den här öppet. Vänligen maila mig på den mailadress jag angivit så svarar jag på det mailet sen...
Tack i förväg. Och jätte fint målat :)

2013-02-03 @ 09:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0