Ostkaka.

 
Ååh världens godaste post workout måltid. Va och tränade nyss och fick belöna mig med den här godingen. Fördinges ostkaka. Men bara när man styrketränat väldigt hårt då där är många snabba kolhydrater i och lite socker. Men som sagt, det sätter sig inte som fett när du äter den inom 30 min efter ett hårt styrkepass. :)
 
Tänkte ta bilder på gymmet men där va fullt med människor idag. Så jag tänkte in stå och posa då framför speglen. Och tror verkligen inte Anton velat stå och fota mig framför alla dom. Haha. Imorgon ska jag ta nya bilder då jag hållt på med mitt nya program jag fått från olga i fyra veckor. har bara tränat i två men man ser verkligen skillnad redan på min röv. Puffig it is. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0