Stannar hos en transsexuell.

 
Såg det näst senaste avsnittet av outsiders innan idag. Det handlade om olika livsstilar där det va en kvinna som va gift med en man och de hade barn tillsammans. Sen berättar mannen att han vill bli kvinna och ha velat det länge. Han blir det och kvinnan han är gift med stannar hos honom och de är gifta fortfarande. Hon säger att hon är heterosexuell men lever i ett lesbiskt förhållande.
 
Neeeej du är inte heterosexuell. Väljer hon att stanna hos hennes man (kvinna) så är hon lesbisk. Det tycker jag är knäppt förresten. Inte för att jag har något emot sånt, är ju bisexuell själv och accepterar alla, men det knäppa är att hon fortfarande stannar kvar. Hade min pojkvän velat bli en tjej är det ju inte han länge. Många kanske säger nu att jo för personligheten är den samma, men det är inte alls samma sak. Det är ju en brud då jag får leva med hel plötsligt. Som gillar tjejkläder och smink osv. Allt blir ju helt annorlunda.
 
Sen tycker jag att det är konstigt att hon inte märkt något. Om han vill bli en tjej betyder det ju att han verkligen känner sig som en tjej fast i en mans kropp. Borde han inte bete sig som en tjej då? Har inte hon då blivit tillsammans med en tjej från början? :S Skit konstigt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0